Mit fiskegrej

Det var som om, ting betød mindre for Robert og de andre nye personer i klassen, som kom på samme tid som ham. Som om de satte mindre pris på ting, end jeg gjorde. Jeg var f.eks. virkelig glad for mit fiskegrej, og jeg fortalte mine lærer meget om det. De lyttede selvfølgelig meget interesseret, og spurgte en masse interesserede spørgsmål. Imidlertid syntes de nye børn i klassen ikke, det var særligt sejt. De var mere optagede af at lave ballade. Jeg var mere optaget af at være optaget af noget, hvis det giver mening. Da vi endelige nåede frem til søen væltede alle børnene ud for at finde deres udstyr.

Jeg fandt også min fiskestang, men der manglede noget.

Mit fiskegrej!

Jeg var helt ude af den og løb rundt mellem folk for at finde mit fiskegrej, men ingen havde set det, eller havde tid til at hjælpe med at finde det. Jeg var meget ked af det, og en lærer kom over for at hjælpe mig med at finde det. Da alle de andre børn var væk var vi stadig tilbage og ledte, men uden held. Min lærer ringede hjem til mine forældre og de sagde, at jeg havde glemt det. Det lettede lidt mit lille hjerte, for så var det trods alt ikke blevet helt væk.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *